ZAANDAM - Rabobank Zaanstreek heeft onlangs de samenwerking met Stichting Marketing Zaanstreek verlengd. Daarmee blijft de Rabobank voor nog twee jaar verbonden aan de stichting.
Anneke Wijdogen-Vis, directeur van Stichting Marketing Zaanstreek: “We hebben tot doel het imago van de Zaanstreek te versterken. En tevens de inwoners en bezoekers van onze veelzijdige regio te stimuleren de Zaanstreek echt te ontdekken. Rabobank is één van onze partners en ondersteunt onder andere ondernemers, (sport)verenigingen en (culturele)stichtingen om de Zaanstreek leefbaarder, duurzamer en daarmee aantrekkelijker te maken. Een visie waar wij ons in herkennen en graag samen in optrekken.”
“De Zaanstreek is en blijft een mooie regio om in te wonen en te werken”, aldus Ariënne Kooter, coöperatief directeur Rabobank Zaanstreek. Momenteel werk ik vier jaar in de Zaanstreek en nog steeds ontdek ik mooie initiatieven waar wij vanuit onze coöperatieve missie een bijdrage aan kunnen leveren. Juist ook vanuit onze kennis en de netwerken die onze medewerkers hebben in de Zaanstreek. Samen met de stichting en haar partners kijken we naar de gezamenlijke uitdagingen, hoe we elkaar kunnen versterken, met elkaar kunnen samenwerken zodat uiteindelijk de Zaanstreek er beter van wordt.