ZAANSTAD - Vanochtend heeft de gemeente Zaanstad in de trouwzaal van het stadhuis een nieuwe samenwerkingsovereenkomst getekend met Stichting Marketing Zaanstreek. Gemeente Zaanstad en Stichting Marketing Zaanstreek zijn vanaf vandaag als belangrijke partners aan elkaar verbonden. Doel van de samenwerking is het beter profileren van al het moois dat Zaanstad biedt. Nu de handtekeningen zijn gezet, gaat Marketing Zaanstreek deze zomer werken aan een meerjarenplan met een visie en strategie voor citymarketing voor de periode 2025-2029. Het college van B&W heeft in juli 2023 de gemeenteraad geïnformeerd over de nieuwe plannen voor citymarketing. Zaanstad keek hierbij naar drie opties: uitbesteden, zelf doen, of samenwerken. Samenwerken met een externe partij bleek de beste keuze. De samenwerking met Marketing Zaanstreek biedt voor iedereen de meeste voordelen. Directeur Anneke Wijdogen-Vis van Marketing Zaanstreek en wethouder Stephanie Onclin (Economie, Streekmarketing en Toerisme) hebben nu hun handtekeningen gezet om deze samenwerking voort te zetten.
|